úterý 6. prosince 2011

Ne, přijdu si jako ztuhlé prkno...jediný co dokážu je ujít vzdálenost z jednoho pokoje do druhého v bytě, ne já jsem sama o sobě dost líný člověk, ale jelikož jsem i nadšenec módy a ráda se předvádím, a taky jelikož mám  nové krajkové šaty, tak bych ven dost chtěla, no....nic.....tak brouzdám facebookem, tumblr, jednou tady, podruhé jinde, tak nacházím věci, aspoň obrázky a ....no zabavím se takhle, (kromě toho, že dnes budu psát seminárku ještě)..hahah , koukám na fler, a nalézám si, co by se mi líbilo, nebo bych si v budoucnu mohla koupit, nabírám inspiraci. 



  • třeba tohle mě zaujalo  

    HIC! My Hokusai >> A Big Wave off Kanagawa


odkaz: fler




  • Japonské květy brož 

odkaz: fler



  • Placky 25 mm 

                                                                                                                       
    odkaz: fler

  .............................

omg, this shoes 



Now i  am looking on the tumblr  and i found this pic, seems cute and it remembered me  time ago, when i was crazy about pics of Nyanko sensei

  • Nyanko is known from fantasy manga called Natsume's Book of Friends  
  • 夏目友人帳 
  • series by Yuki Midorikawa 

  • At home i have neko ears but Nyanko ears are better!!
  • i wanna do my nyanko plush if i will have a free time and money too
  • cuteeeeeeee!!!!!!!















..............................................

(wrrr sexy a lot)

.............................

Chengqilou 承啟樓, Yongding, Fujian, China.






pics from various links...

.....................................



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...