pátek 12. října 2012

some new photos

Taková menší-větší snaha o to být na fotce společně, za pomocí samospouště (stativ jsem samozřejmě nechala doma), pěkně sladěném, v tomto dnu 8. divem Českých Budějovic :-D

fotka z toho samého dne, ano, snažím se koukat tajemně, ale ve skrytu duše jsem byla vyděšená z toho břečťanu  či co to je. Tolik pavučin....( chjoo, co mám s tím límcem... XD )

Ten samí den jsme si zašly do nově otevřené kavárny (DéKáčko) vMercury, o pár minut později jsme pospíchali ke mě na konzervatoř pro věci a na vlakové nádraží
DéKáčko- caffee Americano ...yum yum ♥

fotka z lesní procházky, našla jsem si novou stezku!!!!!

poslední dobou se vracím ke svým dřívějším zvykům, puštím si vonnou lampu s borůvkovou vůní, zapínám starou lampu, tvořím, piju čaj, oprášila jsem knihu....všímám si stínů, které jsem dřív už neviděla, asi začnu slyšet i trávu růst.
vytvořila jsem si lektvary, co bych to byla za čarodějnici bez nich

schůzka s Romčou po "letech" :-P

Ale jo, tvářím se podobně jako plechová věc za mnou




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...