středa 13. listopadu 2013

Hanging Lanterns With Candles


stránka, kde jsem našla návod
Našla jsem mnoho obrázků zavěšených sklenic, které převzaly funkci závěsného svícnu, ať už zavěšené za pomocí špagátu či drátku....a nebyla bych to já abych něco nezkusila hahah. Podle mě výsledek není až tak zlý. Sice se mi to nikam nehodí, ale jen jsem se přesvědčila v tom, že využít v téhle době jde všechno! :-)A mít tak zahradní sešlost, nebo to využít v nějakém světle vyzdobeném pokoji...tak to není špatný nápad.

Trochu mi to připomíná staré mořské skleněné bojky, které byly taky takto "obtentované" špagátem a na film "Zrozen z moře", kde hlavní hrdinka sbírala vyplavené poklady a ve sbírce měla právě ony bojky v zelené barvě, propletené špagátem.....možná bych tuhle závěsnou svíčku mohla nazvat "starou bojkou"



2 komentáře:

  1. Tak dlouho jsem tě hledala, až jsem tě našla. ;-) Tvůj blog je úžasný, dostal mě! Dneska mám o zábavu postaráno - budu číst a číst a číst ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem ráda :) zrovna prokoukávám i tvůj blog a jsem taky nadšenááá. Tolik pěkných fotek a věcí a všeho ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...