čtvrtek 9. ledna 2014

Antikvita

 Tak nějak jsem si chtěla vyfotit věci, které mě zaujaly. Ale jak to vždycky bývá, kdy někam jde člověk s odhodláním fotit a na místě mu to přijde už blbé, tak to bylo přesně tady. Trochu bych vypadala jako zloděj obhlížející kořist :-D tak raději ne. Několikrát v minulosti jsem tady byla, ale nenadchlo mě to tu, tentokrát docela i nadchlo, ale není to místo, kde by se člověk mohl "rochňat" déle než pár minut, jelikož Vás majitel neustále sleduje a prostoru tam také moc není a z cen se Vám zvedá tlak. Abych ale jen nenadávala, tak musím přiznat, že bych si tam vybrala určitě více než 15 věcí ♥  Jen si prostě myslím, že v Domažlicích, se takové věci těžce uchytí, když budou předražené. Rodáci si sice sem tam něco koupí (ale málokdy), Němci se možná kouknou, půl hodiny budou kolem svých oblíbených věcí chodit a zase odejdou (bez ničeho). Tak trochu mám podezření, že to možná pán ani zas tak prodat nechce a má k tomu vztah (proto ty ceny). Já se mu ani nedivím, dělala bych to stejně jako on a každý den se těmi poklady kochala. A možná to je  prostě jeden z posledních, který si své práce cení, možná ty poklady mají takovou cenu a on doufá, že jednou zazvoní zvoneček nad dveřmi a bude tam někdo, kdo jeho práci ocení :)
Když jsem teda ty věci nevyfotila....
taková rychlá skica, jak vypadalo sezení potažené vínovým sametem, vše bylo krásně vyřezávané......ale cena byla nad 90 000 Kč ...hahahah ...fakt super cena XD hned si koupím 
Ve vitríně jsem si všimla kovové plachetnice, ani ne příliš veliké, tak nějak akorát na uchopení do ruky a cena? 23 000 Kč hahah... tak jestli je z pravého stříbra, tak možná...ale stejně :-D už živě vidím, jak se prodá. Taky mě zaujala malá vyřezávaná truhlička s motivy růží, zaarmovaný velký motýl, staré lékařské láhve, album litografií, chodské obrazy a sošky, čelo postele v kterém je zabudovaný rám na fotografii, secesní zdobné rámečky a kabinetky. Dale mě zaujala láhev v které byl kříž, miniaturní věcičky a suché květiny. Pro mě tak trochu záhadnou věcí plnou symbolů, dost zvláštní asi jako láhve, ve kterých jsou plachetnice. Našla jsem podobnou věc  na internetu, tak aspoň názorně ukážu, jak to vypadalo. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...