středa 21. května 2014

From the city to the village


   




Moc se omlouvám, za mou sníženou aktivitu zde, tak nějak jsem teď v chaosu, vyřizuje se stěhování a jiné věci a já jaksi na blog pozapomněla. Určitě se to v budoucnu zlepší, budu sem vkládat příspěvky alias "7 věcí, co jsem našla tenhle týden na internetu", příspěvky o tom jak renovuji, co tvořím a maluji, sem tam nějaké ty šperky a úlovky pokladů, když někam pojedu, tak nafotím válet a můj život na vesnici. Protože pozor, nebude to trvat dlouho a já budu žít na vesnici. Neumím si to ještě představit. Sice jsem vždycky byla tak trochu introvert a samotář, v Domažlicích jsem moc přátel neměla a s těmi, co jsem tam měla, jsem se setkávala jen lo, ale i tak měl člověk jistotu, že je kam jít ven za zábavou...ne, že bych teda někam jezdila či chodila (vlastně člověk mohl jit do města nebo být zavřen v bytě).  Nyní to bude jinak, město nebude, ale bude příroda, bůh ví jestli tam budou nějací přátelé, ale můžu malovat v plenéru, chodit fotit, být na zahradě nebo v budoucím ateliéru. Zábavu bude muset obstarat jen malý obchod s potravinami, hospoda a bůh ví co ještě....ale nějak bylo a nějak bude. Zde je pár fotek mého budoucího pokoje :-) trošku mi přijde chladný, tak ho zjemním květinami, moskytiérou nad postelí, vytvořím povlaky na polštáře ze starých záclon a patchwork přehoz na postel..no uvidíme.
Taky jsem měla docela štěstí, trochu si sice opět připadám jako "bufeťák" ale kašlu na to. Kvůli stěhování jsme nějaké věci vyhazovali na smetiště a našli jsme tam opřený jeden obraz, který mě sice vůbec nezaujal, protože šlo jen o zarámovanou fotokopii, ale rám byl pěkný a živě jsem si představila, jak ho doma opravíme a použijeme na nějakou moji práci. Když v tom k nám přišli nějací lide jestli nechceme cca 7-8 obrazů, že by je stejně vyhodily a pote, co zjistili, že je využiji na své práce, mi je s radostí dali a já se cítila jak vačice, co si ukořistila pár ořechů. ♥
Tady je ukázka mé poslední práce s akvarelem a pastelem
a můj malý kocour Čiky ♥♥♥♥

2 komentáře:

  1. Ten obraz je jako obvykle nádherný! Jsem zvědavá, jak to zvládneš, já bych mimo město asi žít nemohla (teda kdybych fakt musela...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc na výběr neměla, protože žiju ještě u rodičů a oni se stěhovali na vesnici....trochu mě chlácholí to, že budu mít vlastní atelier, budu jezdit do města, chodit malovat do plenéru atd...ale samozřejmě mě nikdy nenapadlo, že na vesnici budu žít, no.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...