neděle 25. ledna 2015

Vintage haul (Pilsen)

Uběhl týden a zase jsem navštívila bleší trhy, tentokrát v neděli . Myslela jsem si, že "akčnější"to bývá v sobotu ale zřejmě ne. Překvapivě vysvitlo sluníčko a už mi ani nevadilo se čvachtat v bahně kolem, obchodníků tam bylo o hodně ví, takže neděle je asi více v kursu.  Co jsem si tak ověřila je, že starý páprdové "fandové militárií" mají ty nejlepší věci. Vždy pár svých "fanouškovsky německých věcí" a pak samé pěkné věci. Také jsem si ověřila, že většinou bývají lehce nepříjemní, ba s výrazem "co po mě chcete". No, ale jinak mi to přijde jako dost přátelské místo, kde se sice obchodníci/lidé snaží něco prodat, ale přitom jde i o čas strávený s lidmi, které baví podobné věci. Baví se jeden s druhým, zajímají se o podobné věci. Kabinetky (jedna za 10 Kč) jsem koupila u postaršího pána, který měl zrovna samé zajímavé věci, staré plechovky od čaje, pohlednice, žehličky atd, i docela příjemný byl. Láhev (20 Kč)jsem koupila od "opálenějšího občana" :D (ehmm, víte...), broušený podnos na zákusky (50Kč). Většina už bohužel balila své věci, protože jako vždy jsme přišli na poslední chvíli.
Když už jsme se tak chystali odejít, tak jsem si všimla auta, kde byla velká truhlice (400 Kč)....a už jsme tam byli a koupili ji. Prodejce byl vyloženě sympaťák, s kterým když se dáte do řeči, tak hovor vydrží na půl dne. Vyprávěl mi o starých saních s vyřezávanými draky, velikosti kočáru, které má doma, zrcadlech, smaltovaných kamnách. Povídali jsme si jak pracuje jako zedník a jak jeho auto dokáže odvést téměř cokoliv, nepřemožitelné. A mezitím jsme se bavili i se sousední "prodejkyni", od které jsem nakonec dostala knedlíky zadarmo....haha to se jen tak nestane. Prostě krásný den :-) No a samozřejmě jsem si koupila nějaké věci i jinde. 
Moc mě nadchlo nalézání věcí, u kterých můžete změnit využití a dát jim nový rozměr. Například využití podnosu z dnešního úlovku bude námětem na další příspěvek :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...