čtvrtek 28. května 2015

New Budweis haul

Tak trochu brittish style ♥ sáčko, které potřebuje "možná" menší úpravy ale hodí se téměř ke všemu v mém šatníku ♥
nový vintage kabátek ze sekáče "U slona" 
halenka i svetr jsou úlovky ze sekáčů...svetr z Broukárny a halenka z jednoho nového sekáče v Budějovicích, kde mě ceny přiváděly k šílenství
Tohle sice nemám ze včerejška ale taky je to nové ♥ 
Prstýnky od Julči :-)
malinový cheesecake a levandulová domácí limonáda ♥ (holky měly zázvorovou a malinovou limonádu a dortíky...hmmm ani nevím...sorry)
Se Sandrou a Niky jsem byly v kavárně Datel.....ummm, miluji rustikální prostředí, tabule na stěnách, domácí výrobky....
dárečky od Sandry ♥ každý z nich mě symbolizuje, miluji voňavé svíčky, notýsek s motivy ovoce a zeleniny (pro mne jako vegana jsou jak stvořené), korálky jsou moje vášeň, kabinetka ukazuje na mé nejmilejší období a rámečky miluji a hlavně tyhle krásně zdobené ♥
No...byl to můj "cheat day" ve veganství....jelikož jsem vegan jen kvůli zdraví, tak jednou-2x za měsíc se svět nezblázní.....
Můj malý kočičák♥ Jerry (vlastně ani nevím jestli je kočka nebo kocour.....já to u tak mladých jaksi nepoznám......2x v minulosti jsem něco tipovala a vždy jsem se mýlila..a vlastně je to jedno....na tom přeci nezáleží ♥) 

1 komentář:

  1. Skvělé úlovky, zvlášť to sako je dokonalé. Ta limonáda a dorty vypadají skvěle, už se těším na pořádný český zákusek. A kotě je naprosto dokonalé, takhle malinké a roztomilé ty naše potvory nebyly snad ani těsně po narození. =D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...