úterý 13. srpna 2013

Katy Carr


I absolutly love her style, her possesion for old vintage style. A lot of things which would people throw away, she still have and care about them. I like people who care about past more than about what will come i really like....and mostly they have interesting style. It this first video in background i see black vest with sequins ...i have at home the same...which i got from mom (it is possible it is original Polish vest... :) )

V pozadí vykukuje vesta, kterou mám taky doma, po mamce. Není nad tradiční kroje pošité flitry, plíšky a korálky. Moje mamka jako malá s babi vždy jezdili do Polska prodávat na trhy, něco jako bleší trhy...a když se vraceli, tak měla vždy mamka plno nových věcí, ať už (docela rusky vypadající) panenky, oblečení (jako třeba ta vesta) nebo ruský dorty. Já osobně jsem v Polsku byla taky několikrát, ale většinou z jiné strany a pouze těstě u hranic. Takže nic moc jsem toho neviděla, až na polské trhy, krovky atd... :-D Ale stejně mě to tam nějak táhne :)

Ukázka jiných druhů polských vestiček ----->

(Londynská verze Mala, little Flower....lepšíí podle mě)

Podle mě dost nadaná zpěvačka, která sice není zas tak slavná, že by ji tu lidi poslouchali, ale to nevadí, myslím, že tím, že je jiná se právě vytáhne nahoru. Zpívá poměrně dlouho (první album měla vydané už kolem roku 2001...na youtube to toho zas tak moc nemá, nato, že zpívá déme...škoda) Není taková, že by silou mocí musela být v hitparádě či v čem :-D , jede si svůj styl, typická krasavice podle katalogů taky není, ale své vlastní kouzlo má. Řekla bych, že bude charakterově rázná, a takové lidi mám ráda (možná právě proto, že jsem odlišná). Je tak trochu "happa" (mixlá s japonskou kulturou není ale je tak trochu půl/na půl ....matka polka a otec ze Skotska (docela bych ji na Skotku...či z koutů kolem i tipovala). Jak vyšitá ze 40. let, ne?
Zafušovala si v dokumentu "Kazik and the Kommander's Car" který je odkazem na polského veterána, skauta, jehož jméno bylo Kazimierz Piechowski (wikipedia). Zadržován za druhé světové války nacisty v koncentračním táboře (poté za komunismu držen ještě 7 let).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...