pondělí 17. listopadu 2014

Vintage haul


Tohle jsem si koupila ještě před výletem na Moravu, v sekáči v Domažlicích (New look), bůh ví, zda-li jsou to šaty/tunika/tričko....na mne spíše jako tričko. Bylo mé dříve, než jsem na něj sáhla....takový límeček chci už dlouho....a konečně ♥
Také ze sekáče, nic se tím nezkazí, nic nepřekvapím, prostě se mi hodí :-)
Kabát mi maminka koupila z HMka, to by bylo aby něco v námořnicky modré nebo v barvě královské modři nebylo mé..... miluji ho! Jak zimní kabát námořníka či strážce majáku...ještě si koupím fajfku a bude to !
Náhrdelník také z HMka (ale z Ostravy)...něco podobně honosnějšího chci už dlouho, mám vyhlídnuté kousky na votočvohoz, ale stejně jsem si ho koupila v kamenném krámku , no...tak je můj
Má oblíbená vůně, kterou jsem milovala na střední a tak dlouho po  ní toužila....tentokrát jsem si ji konečně koupila a místo cca 1300 Kč jsem ji měla za 900 Kč ....cena veliká ale ta vůně za to stojí!
Dárečky od sestřenice Marušky ♥ (bonbóny jsem snědla...nevydržela jsem)
Levandule od tety Zdenky, jsem rozhodnutá zasadit příští rok levanduli na zahradě !
Rýsovací blbůstky po dědovy, tak samo i madlo...
A tyhle věci mi podarovala babička z Moravy, protože ví, jak miluji vše s historii
Bedna od vína, kterou táta se strejdy používali jako terč (někde tak i vypadá). Já ji budu mít v ateliéru na sklenice. Pak tu je konev na mléko (máme doma už tři ale ani jedno nemá víčko. A také truhličky a náhrdelník ♥
Věcičky našli dobrý domov a budu o ně s láskou pečovat♥
No.... furt se mi tam cpal....tak když se tak snažil, tak ho teda zveřejním hahah

2 komentáře:

  1. Ty sekacove ulovky jsou krasne, stejne tak podedene veci. Fascinuje me, jak vsechno umis zakomponovat do sveho osobitho stylu a upravit, pokud je to nutne. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...