úterý 2. prosince 2014

♥Prague♥




Den se sešel se dnem, navštívila jsem Prahu a kamarádku, něco "pokoupila" a navštívila Obecní dům a výstavu "Secese- Vitální umění 1900". Sice jsme byly i na Holešovice fashion marketu, ale zřejmě to už jsou věci mimo mě. Samozřejmě něco málo se mi líbilo, ale většina jsou jen obyčejná trika s potiskem (to bych asi zvládla sama), náušnice, které bych určitě zvládla i sama. Aby se neřeklo, tak jsem si koupila Cider- Cidre z Bretaně, který mne málem otrávil (nebo spíše přiotrávil) hahha. No, zřejmě už nejsem tak "alternativní" člověk jako dříve a ne každá akce "zadara" mě zabaví. Ale nevadí, protože to byla jen chvilička a den strávený v Praze byl moc pěkný. Nejlepší tečka nakonec byl antikvariát.♥♥♥
2 redheads
Fotky z výstavy nemám, protože když se někde píše nefotit, tak prostě nefotím...už z ohledu na výstavu a opravdu za každou cenu ty snímky nemusím mít....hlavně, že mám zážitek a ten se cení více než fotografie. 
A mé úlovky z antikvariátu
 jedna z mála knih, které od Waltera Scotta ještě nemám







1 komentář:

  1. Jé, Walter Scott <3 Celou střední to byl můj nejoblíbenější autor. :) Mně ty fashion akce často připadají přesně takové nemastné neslané, ty věci, co jsou komplexnější, jsou vážně drahé (dámské sako za 10 000) a ty ostatní jsou takové obyčejné. :/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...