úterý 11. září 2012

Misfits T-shirt



Konečně mi přišlo tričko Misfits, poté co jsem prodejci zapomněla napsat velikost, tudíž mi nic neposlal a já se strašně moc divila proč nic nepřichází, mě včera osvítilo a koukla jsem se na mail..hmmm...jo, tak včera jsem se omluvila a napsala velikost a fííha...už je to tady, a tak rychle. Na balíku nápis "rybářské potřeby) hahah. Tričko je lepší než jsem si myslela, potisk je větší (díky bohu), na obrázku vypadalo o hodně menší a sama pro sebe jsem si říkala, hmm, kdyby bylo větší, nevadilo by......a on ten potisk větší je!! aaaaa
  • trošku mám vítr co mi na něj řekne mamka (viděla jsem reakci na savem vyšisované kalhoty hahaha)
  • lidi asi budou mít šok (aspoň v Domažlicích, kde vládne tepláková souprava už od roku X)
---------------> ale co? Kašlu na to, chtěla jsem ho, mám ho!!!jsem šťastná 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...