úterý 4. září 2012


  • Nesehnala jsem překližku na místě, kde ji většinou mají, nebo aspoň nějaké zbytky
  • nesehnala jsem bílé/černé umělé kvítí , a to jsem myslela, že Domažlice jsou mocnost, která vede v umělém kvítí...omyl :-D
  • nesehnala jsem FIMO hmotu
  • v "Chinese restaurant" neměli tofu, takže jen zelenina s rýží
  • -------> hůlky jsem sice dostala, ale bez obrázkůůůů :-D ehmmm
-----------> ale tak něco se i vydařilo, jako třeba přstěhování HIFI věže přič z mého pokoje, nakoupení Mňam věcí, objednání trička Misfits

(1- ochucené mléko ve velkém, cca 14 kč, 2- poslední dobou bez radlera ani ránu, cca 12 kč, 3- brusinky jsem si oblíbila a trochu mi tu narušují nezdravou ukázku, já vím... 4-5 neodolala jsem sladkému, opět :D když ono to vypadalo jako Pocky, ale chutnalo mnohem lépe, takže fake je  někdy opravdu lepší)

Má sbírka balzámů na rty :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...