sobota 13. dubna 2013

from my vintage world

my vintage "sapfo" parfume collection
  • kolekce parfémů, flakónů d vodou po holení atd... (na můj vkus ostrá vůně), ale jsem ráda, že jsou flakony téměř plné (až na malý)
(collection of parfumes, vintage aftershaves ...i am glad that almost all bottles are full (not small bottle, this one is empty))


men's hygiene vintage box
  • 1 chrome bruishe (1 kartáč z chromu)
  • 3 chrome top containers (3 chromové krabičky)
  • mirror (zrcadlo)
  • 1 bottle (1 láhvička-asi na vodu po holení...kdo ví)

Je to kompletní, zřejmě z 50. let

(It is complete set and i am proud that i have it, probably from 50s)

..................................................
mnoo, koupila jsem je na základce...haha, takže já se s vintage virusem už asi narodila (rokokové-barokní motivy)
(probably i was born like vintage lover, or if it is illness which i got already on primary school?--rococo and baroque motive)
já nevím jak bych tohle nazvala, tak nějak je mi stromu líto, asi jsem ten typ člověka, který by byl schopen se připevnit řetězem ke stromu, jen aby ho nevykácely, ale z druhé strany mi to přijde jako umění :-) (tenhle kousek)
(i don't know how i should call this picture, i am sorry for this pitiful tree, and i am kind of human who would be able to tied myself by chains to the tree for helping him from tree felling, i am not maniak haha but i love nature, but in other side, it looks (this pice) like art..isn't it?)
Jaro je tu!!!!!!
(spring is hereeee!!!)
Když jsem byla venku tak jsem procházela kole, nešlo se nezastavit. Kéž bych tu měla atelier....já nevím, je to útulné a roztomilé, jak je všechno tak "nahňácané" na sebe, škoda, že to je opuštěné...nebo naštěstí???
(when i was out i went around this place, cottage is small, but organizattion of trees, plants and wooden cottage is beautiful..everything is so close and cute...i would love to have my atelier here!!! it is abandoned place...so pity)
několik knoflíků
(some of my buttons) ♥
ne, nejsem vlastenec, ale přesto tuhle desku miluju, jsou to vzpomínky, když jsem byla malá, často jsem ji poslouchala,  na youtube od Procházky, ale stejnou píseň od Dvorského zde
(i am not patriot, but i love this vinil record. i have a lot of memories on it, when i was kid, i found the same song on youtube but from another singer)
moje staré ořezávátko po mamce (nevím proč mám pocit, že je  dovezené z Japonska, možná kvůli těm tečkám na čele? haha takový vintage kočičí kimimaro haha
(my vintage sharpener)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...