sobota 19. července 2014

treasure hunting

Tak jsem si zase po čase zašla do bazaru, pokochat se...a hlavně utrácet....koupila jsem si plno věcí, ale polovina z toho není při ruce, tak jsem vyfotila jen to málo. Koupila jsem skřínku do koupelny, která ale ještě potřebuje péči, obrousit nebo "vyšmirglovat", nalakovat a dát nové úchytky. Pak nástěnný talíř s motivem erbu (podobný máme ale se znakem francouzské lilie, a vyčištěný) a hlavně jsem si koupila křeslo (ušák)!!!!!! Nemám ho vyfocené, protože jsem ho tam musela ještě nechat, jaksi jsme to nemohli tím mini autíčkem odvézt....ale ve čtvrtek pro něj jedeme.....má olivově zelenou barvu, polohovací, třásně vespod......a suprově se tam sedí!!!, budu ho mít u okna a bude to můj čtecí koutek....
a už vidím jak na něm budu mít polštářky s těmihle povlaky!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...