neděle 27. července 2014

Flea market in Prague


Včerejší den bych rozdělila do 3 částí, všechny se týkají kultury, ale bylo by toho moc najednou a každá část si zaslouží svůj vlastní příspěvek. Tento první příspěvek by byl o bleším trhu, který jsme spolu s moji kámoškou Sandrou (sandra-ha) a Kačkou navštívily.  Dobře jsem se na to finančně připravila, sice jsem něco koupila ale jelikož jsem od další akce čekala něco více, tak jsem zde šetřila ale zbytečně...měla jsem se rozšoupnout více, a bylo z čeho. Nedá se Plzeňský bleší trh vůbec srovnávat s timhle....Zde bych si mohla vybrat milion věci jen u jednoho stánku a furt bych chtěla ještě více.  Byly zde opravdové poklady, jak malé blbůstky, které by mohly být součástí šperků, krystaly, kompasy a medailony, krabičky, pixly a truhličky, obrazy, kovové sošky, pohlednice a fotografie, staré oblečení, cínové ozdoby, kabelky a jiné....byla jsem příjemně překvapená, přímo nadšená a lituji, že jsem si nekoupila staré kování, které jsem tam viděla, láhvičku od jakéhosi amerického léku a více bižuterních komponentů....někdy je lepší vzít, co se vám líbí hned a neotálet...a tak toho hodně lituji a plánuji, že se tam zas někdy vrátím a nejen tam....protože Praha je bleších trhů plná....
Tenhle pán měl stále hlavu skloněnou, jako-by podřimoval a možná ani nevěděl jak stylový je....někdy se člověk nemusí snažit o vkus, nezáleží jestli mu je 13, 30 nebo 60......a vybrala bych si tu zas dost věcí (jako ten filigránový náramek, foťák a kameru....)

 --------------------------------------------------------

 My news from flea market
z jedné strany
z druhé strany












Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...