pondělí 4. srpna 2014

Castle "Spa"

Kdybych měla říci, jaký zámek či hrad se mi zatím nejvíce líbil, celkově stavbou, vzhledem, zahradou a atmosférou, tak by to byl zámek Lázeň sv. Wolfganga. Není ani tak reklamně propagovaný a ani o něm moc lidí asi neví, jen místní nebo možná nějací  nadšenci. Nepotkáte zde davy lidí a turisty ale také vás nikdo nebude vítat u vchodu (dovnitř se nesmí), vstup je "zadara", a místo samo vám bude vyprávět příběh, zahrada je posetá bílými lavičkami, nikdo tam není tak můžete v klidu meditovat a nasávat atmosféru a přemýšlet, jaké tomu zde bylo na přelomu století... Já samotná jsem si představila na louce piknik, rozloženou deku a na ni dámy s pracnými účesy a klobouky, jak trochu strnule sedí kvůli korzetům a protože tomu tak společnost chtěla. Páni sedí u nich a potají si urovnávali knírek, děti po louce volně běhali v námořnickém úboru, který byl tak moc oblíbený a hrály si s obrovitým kruhem. Tak nějak každý musí sklouznout do té nálady " domu s růží" ...já se sem budu osobně vracet pořád.....a asi se zde fotky opět objeví, protože si nemohu pomoci....



2 komentáře:

  1. Páni, zkoušela ses dostat i dovnitř, nebo by to bylo moc nebezpečné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že jsem byla uvnitř jako malá holka, kdy to bylo ještě zanedbanější, jsem tam byla, téhdy tam byla hospoda myslím (téhdy neopravené...ale pak se na to daly dotace atd...) ale nyní tam vždy stojí drahé auto,je to zamčené a je tam napsáno, že objekt je střežen :) škoooda

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...