neděle 10. srpna 2014

Úlovky z Chodských slavností


Letos se mé Chodské slavnosti nesly ve stylu neustálé konzumace potravin, velkého utrácení. Byla jsem už předem rozhodnutá, že si koupím nějaký nerost a taky se tak i stalo. Toto je můj Achátový přírůstek, díky kterému jsem nestihla představení dudáků (i skotských) v augustiniánském klášteře. Hold nic no. No není ten achát krásný?

Dále jsem si koupila amethyst na krk, tenhle styl se mi líbí už dlouho, jen bylo těžké ho najít :) 
Tohle byla asi nejdražší věcička z Chodských slavností, dost jsem přemýšlela nad normálním razítkem na inkoust a tímhle pečetidlem, pak jsem si ale vzpomněla na fantoma opery a co pro mne bude mít hodnotu i do budoucna a více vydrží :) Už se těším, až někomu pošlu dopis ♥

Stánek s touhle věcičkou byl podle mého názoru tím nejlepším, prodavač měl na hlavě buřinku, všude byly ručně vázané sešítky, krasohledy, pera s brky, vše v takovém tom "renesančně italském stylu"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...