neděle 7. července 2013

Flea market in Pilsen, concert and barbecue


Jen tak ze zvědavosti, jsem v sobotu ráno navštívila bleší trhy v Plzni...plná očekávání. Jelikož sleduji přes internet bleší trhy v cizině...no získala jsem dojem, že se jedná o "Antique trhy" prostě prodej starožitností, obnošeného oblečení, nábytku..atd.......co jsem ale nečekala, byl plácek plný "Romů" a bezdomovců hahahah.....takže jsem procházela stánky a přitom jsem si pevně držela kabelku a jen se tiše smála, jaký jsem debil, že jsem si myslela, že by jsme se snad jen trochu mohli rovnat zahraničním blešákům...já blbá :-D
Samozřejmě s prázdnou jsem neodešla, Eiffelovku od "docela správné romské babičky" (jen bůh ví, kde ji vzala...ve Francii určitě nebyla hahah), ale přišla mi sympatická. Korále od slečny, která se mohla pyšnit jen těmi korály, a to je měla zabalené v sáčku, schované. Lebku od zvláštního muže, kterého bych večer v parku teda nechtěla :-)) a prsteny. Myslím, že tady platí přísloví, že do stejné řeky nevstoupíš dvakrát...a já opravdu návštěvu močálu neuskutečním podruhé hahaha... noo když si tak vzpomenu, tak tam pár docela dobrých stánků bylo. Například jeden kde byly téměř samé brože...vzhledově vypadali jako kameje..ale já sama vím, že to byl fake hahah, a nebyl to ani pravý kov, ale napodobenina...prodejce ale dělal jak je to pravé a ceny přemrštil. Jiný stánek byl docela dost pěkný, viděla jsem tam hrací skříňku, ale ne jen tak ledajakou, byla ve viktoriánském stylu, jako větší zelená truhla, kde byla panenka (vzhledově jak panenky cca z doby konce 19. století, pěkně udělané fotografie, kompas...takové miniaturní roztomilostí), ale cena byla kolem 400 kč...takže nic. 

(Just from curiosity i visited flea markets in Pilsen...i had idea, that flea markets here in Czech republic should look like flea markets in abroad..haaaa...like a fool i was blind, here in Czech republis is everithing worse, how i got so wrong idea that here would be nice antique flea market?? I looked more like place full of homeless people, gypsy people....and really weird bad looking people ...i was almost scared to go here ..hahha..i think it was the first visit of Pilsen's flea market and the last visit..... yeahh something i found haha but still i am disappointment a bit......(my haul u can see here on pictures...haha i can find trasure in the middle of nothing :-) )

 ...................................................................................
Mé úlovky z blešího trhu
 (and my flea market's haul)

laciné prsteny, za pár korun. Ale něco mě na nich táhlo....
(rings)
Eiffelovka, takové větší těžítko ♥
(eiffel tower)
some necklaces ( which were really cheap...one was around 15 Kč)
Minulou lebku jsem musela odevzdat paní, co mi jí půjčila...tak jsem si konečně pořídila svojííí
(my new treasure is skull too, i have to clean it, because who know how owner cared about it....but i am so happy i found it on flea market ^^)
 ......................................................


  •  The same day i bought 3 leggins (brown, black and aztec motive)

 ..................................................
Den jsem zakončila návštěvou koncertu, pivem a grilováním u známých ♥
and for happy ending i visited small concert which was situated next to Chod castel, in castle's garden. ( alternative band Zrní based on folklore style + modern electronic...i know them already from Budějovice where i enjoyed their music in Velbloud (club))
Chod castle
shop which included Chod's products, farm products from this region of Czech republic
alternative band Zrní
Zrní
night barbecue

................................................


  song: hýkal
 song: Nízko letí ptáci









2 komentáře:

  1. Ty jo, ty šperky vypadají úžasně a navíc za tu cenu O___o.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, taky je pořádně skovávala ta paní, ale já jsem jak straka...stačí, abych viděla, že se něco blýská :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...