pátek 20. září 2013

Pawn stars /Ricks American Restorations


Televizi nesleduji, jestli jsem se zmínila, že jsem milovala památky na prodej, příběhy starožitnosti či vítejte doma, tak se pořady co mam ráda daly spočítat na jedné ruce, sem tam jsem se na něco podívala, ale nic mě kromě tehle pořadů nezaujalo. Ale co máme v více programů, tak trochu změna hahah. Na výběr bylo hodně balíčků (balík s filmovými kanály, hudebními, atd) a já zvolila dokumentární balíček. Od té doby jsem pečená-vařená na "The history channel" a hlavně na pořadech jako je Pawn stars a American restorations ♥. Sice se American restorations (Americké restaurování) specializuje převážně na staré věci, opravu starých věcí z 50. a 60. let jak jsem si všimla, věci ve stylu pop artu, z dob pin-up alias automaty, holičské židle, auta, motorky, boxy atd. Strašně moc se mi pořad líbí ale trochu mi vadí, že starým věcem nedávaji pouze nový nádech, ale rovnou z nich téměř tvoří "jakoby nové věci" (vzhledově) ...podle mě právě tou krásou na starých věcech je to, že maji třeba trochu patinu, sem tam škrábanec atd. a opravu bych si představovala restaurovaní ale které například tu patinu, zanechá ale i přes to opraví. No asi mám jen jiný styl trochu ale cíl stejný a ideu jako oni, a to zachránit co nejvíce starožitností. A tak tedy klobou dolu, před tímto pořadem a vůbec lidem, kterým na tom záleží. 
Pawn Stars mám v oblibě trochu více, jelikož se nespecializují jen na 50. a 60. léta a takové to "plechové umění" a kde hranice starožitnosti je neomezená. ♥ Už se nemůžu dočkat dalších dílů...

American Restorations
LINK



Pawn Stars
LINK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...