sobota 21. září 2013

(SHOPPING GUIDE) ♥LEVISONS♥


LINK
Tenhle obchod v ulici "Cheshire street" v Anglii se sice specializuje na pánskou módu, v období mezi 20. lety až 70. lety, ale myslím si, že v dnešní době, kdy žena dělá pomalu více věcí, než- li muž, krom toho že se stará o domácnost,pracuje, tak přebírá i mužskou módu. Tak poprvé mohou být nošeny pánské oděvy ženami, které si v dobách toho oblečení, nemohly vzít ani kalhoty. Době se meze nekladou, žena vypadá jako muž a muž vypadá jako žena. 
Osobně jsem v tomto obchodě nebyla, ale ráda si vyhledávám potencionální místa, z kterých bych byla unesená a možnost že navštívím v budoucnosti Anglii je více než 100%, tak proč si nepřichystat půdu? hahahah Moc se mi líbí vzory, styl a vůbec zvolená barevnost všech věcí, vše mi tak trochu připomíná film Billy Eliot a jeho dobu, kdy se barevnost omezovala na barvy britské vlajky+ všechny odstíny zemité!!!!! A kdo ví, z té doby se tam určitě taky nachází nějaké oblečení. Ach---> ať žije Anglie ♥
Najdete zde námořní, letecké, školní části uniforem a mnoho jiných zajímavých kusů oblečení
 ( photos are not mine, i just found them on google)

2 komentáře:

  1. Už to mám zaznačené v mapě a až pojedu příští víkend do Londýna prozkoumám to tam. Jinak na Camdenu je celá jedna hala s vintage obchodama a tam je spousta oblečení a třeba staré krabičky, fotky a úplné nepotřebné serepetě, ale je to krásné.... S kamarádkou ze Slovinka jsem v té hale minule udělali tři kolečka dokola a ztrávili přez cca dvě hodiny. jeden pán tam vede tři obchody, jeden se starým nábytkem (i zrcadla, je to tam úplně magické), jeden se serepeťema a jeden jen s knihami, šla jsem okolo s knihami v papíru zabalanými z jiného obchodu a pán se ptá jestli je to jeho oběd, tak říkám že že jsou to knihy. Příště mu ten oběd donesu, schválně jestli se zeptá :D
    (sixties-superhero.blogspot.co.uk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wooow, ani nevíš jak ti závidím ten Londýn, taky se tam zas musím někdy vypravit :) není to zas tak daleko, takžee... hahah :-D Ach z té haly bych byla úplně mimo, bych tam dokázala být i celý den....jen myslím, že by mi nevystačily peníze hahah XD ....já mám právě nejvíc ráda serepetičky ....aaa ♥

      aaa jsi mě nadchnula :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...