čtvrtek 20. února 2014

crystals on chandeliers, jewelry...

A je to konečně doma. Překvapila mě nejen rychlost ale i množství, které překonalo mé očekávání. Opravdu jsem toho čekala méně, a co si budeme říkat, v reálu je z toho člověk více mimo než z obrázků. Na Aukru většinou jen nakupuji, aukcí se moc neúčastním, protože vím, že částka je na začátku vždy malá, ale na konci se může vyšplhat na pořádnou pecku. A nejpříjemnější je, když si myslíte, že ona věc je už vaše (zkontrolujete to par minut před koncem)...pak si zajdete napít, aukce skončí a někdo vám to vezme...Ale nevím, kde jinde bych křišťály na lustr sehnala, a když jsem to uviděla v aukci, tak jsem to zkusila a světe div se...za necelých 500 byly moje (v ceně i doprava). A když to vidím naživo, tak mám pocit, že jsem to koupila vlastně zadarmo... ♥♥♥ ...už přemýšlím, jak si udělám náhrdelník na promoci...atd....jsem moc šťastná.

2 komentáře:

  1. Pani, to je poklad! A ta cena je skvela, s ohledem na mnozstvi a kvalitu. Uz se tesim, co z toho casem bude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky....část jsem dala na lustr, část půjde na další lustr a časem snad i ty šperky budou :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...