pátek 7. února 2014

try to catch muse

má sbírka desek je chabá, polovina z nich je poškrábaná, část jsou v pohodě a další část je hudba, co se nedá poslouchat (jako např ruské fanfáry nebo Brahms- ale bohužel opera v němčině hahah)...kdyby to byly "maďarské tance", tak to by bylo jiné ♥ ...Tato Múza nebyla příliš dobrou múzou 
náhrdelník ze změti korálků různých velikostí :)
kabinet se plní a plní :)
Desky  byly vyměněny Labyrintem ...to by inspirovalo i mrtvého....
Díky tomu, že jsem konečně dokončila bakaláře jsem dostala i náladu na úklid (tato nálada se u mne objevuje jen jednou či dvakrát za rok :-D ) .... nemám to srdce tenhle starý časopis vyhodit, koupila jsem si ho na cestě do Španělska. Byl mi sice k ničemu, protože němčině nerozumím, ale tehdy jsem z něj měla takovou radost.....člověk téměř zapomněl, jak čas ubíhá 
krystaly mě nikdy neomrzí fotit........ :)
tenhle rám měl původně jinou barvu ale obarvili jsme ho na bílo a chtěli jsme udělat patinu.....ale nějak se mi líbí i jen čistě bílá..možná to tak nechám :)
Berlin.........Berlin.......Berlin
staré věci do školy z "Pomocných věd historických", když jsem studovala Obecnou historii v Plzni..... ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...