pondělí 24. února 2014

treasure hunting

Už si tak trochu přijdu jako Indiana Jones v nalézání starých věcí, které jsou zdarma ....opravdu jo.  Trochu se ve mě bije to, zda-li není blbé vzít si vyhozenou věc, ale z druhé straně něco zachraňuji a za to by se člověk stydět neměl. S tátou hledáme nožičky na skřínku, tak poté, co jsem byla dost inspirována pořadem "jak se hledá design", kde dostanou zakázku a hledají  "oné staré věci" na bleších trzích, starožitnostech, skládkách a u sběratelů, jsme se já a táta vydali na skládku v Domažlicích, zeptat se, jestli nemají nožičky....dopadlo to, že jsme do auta nacpali tyhle dva velké a těžké balustry, jejíž střed se podobá poupěti květiny a které mají krásnou patinu. Já pak našla moc pěkné čelo staré postele a už jen přemýšlím, co z něj vytvořím. Prvně jsem tam chtěla umístit dva zrcadla, či namalovat dva obrázky ale bylo by mi líto zničit onoho krásného ornamentu, které křičí po konci 19. století a začátku 20. století. Tak možno zůstane čelem postele, možná bude součástí skřínky...kdo ví.....mám téměř 1000 a jeden nápad
 Také jsem se po nějaké době stavila v Knihovně a po půjčila si pár knížek pro inspiraci.... 

1) Dům u Jezera/ Kate Mortonová  link
2) Svět J.R.R. Tolkiena- Středozem očima malířů link
3) Dekadence- V barvách chorobných/Otto M. Urban link
4) Má poslední vévodkyně/Daisy Goodwinová  link


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...