čtvrtek 13. února 2014

Something new, something old, something new/old


něco nového, něco starého, něco nově starého ♥♥♥♥
stínítko na lampu získá zelenou barvu/nebo modrou/nebo stříbrnou.....nemůžu si vybrat

Rámeček byl původně hráškově zelený, poté jsem ho natřela na bílo a s pomocí "šmirgl papíru" jsem na bílém rámečku udělala patinu (ta vynikala právě díky vroubkům)....tak jsem to sice měla původně nechat, ale nebyla bych to já, kdybych zase něco nepřidávala. S pomocí zeleného akrylu jsem udělala na povrchu rámečku šmouhy, zlatý akryl na některých místech vytvořil nažloutlý tón a za pomoci zbytků z štrasového náhrdelníku jsem rámeček dozdobila....a hle...rámeček byl dokončen :-)

Když jsem začala se zelenou :)
Jiný rámeček jsem nechala jen s patinou, někdy je lepší nepřehánět :)
drátění košík/polička zpočátku
košík v procesu (používám Alkyton měděnou kladívkovou barvu na kov)
Tu samou Alkyton barvu používám i na přetření klícky...chci jí dodat více vintage vzhledu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...