pátek 10. května 2013

BAZAAR DAY

Fakt jsem ráda, že jsem navštívila dva obrovské bazary v Klatovech, ano, a vše mi zkazilo jen to, že si nemohu vybrat z mnohá věcí, a nakonec skončím, že nemám nic. Vážně totální zklamání ze sebe sama. Navštívila jsem veliký bazar v Klatovech (přesněji v Lubech u Klatov), jeden z dvou bazarů, které vlastní paní Anna Roubalová. Sklad plný nábytku, nádobí a jiných věcí, vesměs spíše na chalupu, či k ničemu, ale správný vetešník (jako já) si najde. Vyhlídla jsem si tu lucernu, velkou bílou, kde sem tam chybělo sklíčko, ale to jí spíše dávalo na kráse, nevím, sem tam zjišťuji, že neúplné věci jsou větší výzvou. Uvnitř byla do půle rozteklá bílá klasická svíce...myslím, že tahle věcička stála kolem 70 Kč a ještě se mi tu líbila dřevěná hnědá vitrína s dvouma patrama, (taková v barokním stylu-nezdobená ale tvarově), živě jsem si představila , jak si ji dám na klavír a dovnitř vitríny dám rámečky s fotografiemi, uschlé kvítí, malý svíce (vitrína stála 280 Kč) ....mé dilema začalo s dvěma předmětama....
Tak jsem měla ještě čas se rozhodnout, zašla jsem i do druhého bazaru, který vlastní stejná majitelka, který byl asi 10 km od tohoto místa. Ještě větší místo, lepší věci, svícny a lustry, našla jsem si batoh, který by se mi líbil (podobné prodávají v Primarku),starou láhev se zátkou a hlavně jsem si našla čajový servis (který jsem viděla v čajovnách a příslušných krámcích za docela velké peníze a tady ho měli jen za 140 Kč, konvička se 6 šálky, taky jsem našla další šálky s bambusovými výhonky pro čaj za 60 Kč...supeeeeeer, takže na batoh a láhev jsem úplně zapomněla (což teď hodně lituji), a nad čajovým servisem jsem se hodně rozmýšlela, řekla jsem si....ahh...ale cooo, koupím si tu vitrínu v prvním bazaru, takže jsme jeli pryč do prvního, kde jsem se rozmyslela, že nakonec ne (a litovala, že jsem nekoupila servis)....a nakonec jela domů úplně s prázdnou, měla jsem si koupit všechno, a kdy ne vše tak servis či vitrinu nebo batoh....ahhhhhhhh FUCK MY LIFE!

(so today i visited 2 big bazaars, where u can find furniture, lamps, almost everything, like paradise for. I found a lot of things what i would love, but u know, when u can choose from some things so in the end u will have nothing, and that's my case, i wanted one wooden cabinet, and i imagined how i will take it on my piano and inside i will have frames with photos, candlestick, old flovers....i found big white vintage latern with big white candle....tea service in japanese style...bagpack (similar i have seen in Primark), ...i saw a lot of things but it was hars to choose...and now i have nothing..eeeee....i want to come back and buy them all.....things what i wanted but it's late :-( ...)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...