čtvrtek 23. května 2013

My mom

Někdy se nám stane, že potkáme něčího dvojníka, v dnešní době dost častá věc. Ale stejně, když najdete někoho, kdo je jako někdo, koho znáte, ale před 100 lety, kdy fotografie začínala, a k tomu jako známá tvář. trošku vám to víc nažene husí kůži. Teda já když jsem se dívala na vintage fotografie, dávných missek a našla jsem mezi nimi slavnou herečku a zpěvačku Lily Elsie, tak jsem téměř nedýchala. Prostě celá moje mamka, jemnost tváře, určité črty a milost výrazu. téměř všechny rysy. Když fotku Lily Elsie viděla teta, tak si myslela, že to je fotka mé mamky a nevymluvily jsme jí to dodnes....musím se o tu podobu podělit ♥ :-)
Somethimes happen that you meet someone's doppelganger, in this age it is not hard to find 2 the same or similar human, but when you find someone who looks the same but he/she is from 100 years ago, when photography was on the start and you knoow, this kind of photo cameras was better, showed personality... i  was watching the website where were vintage ladies, actress and singers and when i saw young Lily Elsie, i was so shocked and i had to show it to my mom....mom is proud that shi have such a beautiful doppelganger, maybe Lily is her past life and mom is her reincarnation. I know that i see mysticism everywhere but look on photo of my mother and look on Lily's photos and u will agree with me :) )
My mother ♥


Lily Elsie




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...