sobota 10. listopadu 2012

4 new/old sweaters


Mé nové 4 svetříky
Akce v second hand, kdy zpočátku bylo vše za 50% slevu jsem zmeškala, ale hned další dva dny, kdy byly věci za 10 kč už ne, a jaké poklady jsem byla schopná najít v tom chumlu lidí, se divím i teď. A opět se mi potvrdilo pravidlo, že lidi nemají vkus, haha, viděla jsem mnoho lidi, co v ruce drží nevábné věci..a mnoho krásného, co je na stojanech (ale možná je chyba ve mě, co já vím) jen má studie, že i když lidi maj před sebou klenot a téměř zadara...tak si vezmou raději nějakou kravinu, jen ne co se jim třpytí před očima.. Ale vlastně díky bohu, že tomu tak je!!! OMFG....kdyby tomu tak nebylo, ty 4 kusy bych neměla, nejsem zrovna dobrej bojovník :-D
(svetřík next s uplými rukávy a knoflíky na zádech)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


1- zlatý svetřik s průstřihy na rukávech, trochu retro, jak ze 70. let...ale cool ( značka neznámá)
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2- tenhle svetřík, s e strukturou a navazovací mašlí na zádech je z Topshopu- (tak slepí byli)
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Atmosphere/Primark) je krátký po prsa, a lehce volánové rukávy, haha..njn...ty přetrpím

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...