úterý 6. listopadu 2012

Poté co jsem si pustila Tumblr po ránu, na mě vykouklo mnoho věcí, co teď budu chtít, Vánoce se blíží a ja doufám, že krom nového mobilu (promiň Kittynko, je čas jít ..haha), kde konečně budu mít WIFI, operační systém Android, což už je teď každý druhý mobil (to jen moje Kitty je old school), tak bych mooc chtěla aktovku na záda a různé věci kolem ( do kterých bych klidně tento rok zařadila i kosmetiku). Poruším své pravidlo, kdy jsem už dlouhou dobu říkala, že raději cokoliv jiného, jen né kosmetiku. Můj názor, že parfém je neosobní, a že se dává, když nevite, co koupit...prostě a jednoduše jsem z toho nikdy radost neměla...tenhle rok se ale se mnou dějou věci, se sama divím (heh).
Tak zpět k tomu, co jsem říkala na začátku, procházím tumblr a narazím na tento obrázek ------>
by pinksugarrr
 OMG!!!!!! Taková cute kolekce 
Já chci takyy, mno každopádně mě teď po shlédnutí tohoto obrázku kosmetika nenaštve
----- a ještě takových značek a designu??!!!! chciiiiiiiiii
----> Takže si hledám, co by se mi líbilo, na co si našetřit, co si vyžebrat.....

  • TONY MOLY



nebo

 Nebudu skromná, mám pěkné oči..haha...ale zřejmě bych se měla starat i o ně a o pleť kolem nich, už se mi načítají léta a chci být forever young (když už se tak chovám, mohla bych i vypadat, nebo budu za úchyla)


----------------------------------------------------------------------------------
  • The face shop-Milk PLus



---------------------------------------------------------------------------------------
  • ETUDE HOUSE

Hand cream ♥♥♥ PANDA and PENGUIN rules!
---------------------------------------------------------------------------------------------
  • *skin food* Peach sake pore BB cream 



*SKINFOOD* Peach Sake Pore Serum 45ml


------------------------------------------------------------------------------------
  • Holika Holika
Wine Theraphy Sleeping Mask #Red 120ml Anti-wrinkle Lifting Pack
--------------------------> zkusila bych týjo 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...