neděle 18. listopadu 2012

lost in secret garden


----------♥The secret Garden♥----------
V dětství jsem měla pár oblíbených knih, už jako malou mě nebraly české pohádky, a i když jsem se silou moci snažila mít ráda knížky Disney (tak ráda jsem měla jen filmové zpracovaní) ale u knih mě to nebralo, spíše britské příběhy už tehdy  Čtenář se ze mě vyvrbil až na střední škole. Takový "skrytý romantik" jsem byla už tehdy  proto tak dlouho možná hledám toho prince na bílém koni, který zřejmě zaspal..mno.  Mé knihy dětství byly: Děti železnice (Nesbit E.), Pohádky bratří Grimmů , Broučky (Jan Karafiát)  a Tajemná zahrada  (Frances Hodgson-Burnett). Samozřejmě bych si chtěla pořídit i jiné podobné knihy, lepší knihu pohádek bratří Grimmů, Pollyanu, Malého Lorda a jiné... :) chci dělat fotky v tom stylu, ve stylu zapomenuté přírody, znovunalezené krásy, vintage šperky, pokojík v tom stylu  si vedu už víc než 10 let...v jiném světě jsem už dávno....

(Několik fotek z 17. listopadu 2012) Klášterní kostel Obětování P. Marie v Českých Budějovicích

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...