sobota 24. listopadu 2012

My world...


Ono to na tom klavíru působí trochu, ehh..bizarně vedle fotek kámošek a mé rodiny... ale já jsem bizarní vlastně celá, tak je to vlastně fuk...
ne, nebude to jen moje dekorace, hodlám si nakreslit studie/nebo ilustrace sov, které mají místo přilby na hlavě menši verze této lebky... soví démoni heh
Přišel mi "konečně" objednaná kniha, a opravdu její majitel se s ní nechtěl jen tak rozloučit.!! wrr..no nic raději..ale mám ji doma a to je hlavní. Když ji porovnám s novým výtiskem z 90. let ...je to jako porovnat perlu s hráškem. Nový výtisk má sice nádherné ilustrace, ty však zřejmě nahrazují i samotný příběh, což je k ničemu.. Nové vydání má jen pár stran (díky ilustracím) a proto je ošizen..ale toto staré vydání z cca 20. let je sice bez ilustrací avšak normální, tlustá kniha..ahh jak já se těším až si pořídím Yankee svíčky a stojánek na ně..a budu si je při čtení pouštět!! ♥
hah, ani nevím jak se jí to stalo...eee....chudinka (mám ji už od dětství jako dárek od babičky, pamatuji si že měla snad 3 kusy stejné a jednu jsem dostala já → počítám s tím, že druhou dostal bratranec...) a Marie nám jaksi konvertovala ..já měla vždycky ráda filmy kde se mixuje exotika s křesťanstvím, koloniální filmy, antiques atd.. (Anna a král, Barevný závoj, Poslední samurai) ale že se něco podobného stane i v mém pokoji? OMFG! Marie je prostě formát!

I♥forest
les se začíná měnit, ten krásný mnohobarevný podzimní ráj začíná na oko umírat...ale stále si své kouzlo drží, stejně jak svůj schovaný život...
♥♥♥











2 komentáře:

  1. I can't read Czech, but your blog is gorgeous <3 I love your room! :D The Czech Republic must be a wonderful place to be a mori girl <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ohh, thank you!! I am afraid to write in english language, because i am not so good in it, haha. But who know, i can try to write in both languages ;-)
      haha my room is like my castle, when i have to be on dormitory,2 days in week(where i have not my things) i am not feel good, it's different atmosphere... Czech is nice, a lot of forests, but i would love sea too haha :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...