pátek 2. listopadu 2012

Opravdu z těch Domažlic nemůžu, buď si přijdu divná já, nebo jsou divní všichni kolem, ale tipla bych to na to, že to nejsem já kdo je retardovaný. Brala jsem to, ano, je to zapadlé místo "ospalá díra", sorry, teď jsem to možná přehnala, Domažlice jako město miluji, miluji přírodu kolem, historické uličky, ale co se týče lidí, tak mi přijde, že zde kdysi dávno vybouchla jaderná bomba a poznamenalo to tu mozky mnoha lidem. 
Jak nadšená jsem byla ze sekáče, který mi toto léto zrušily, opravdu nechápu, pokaždé kdy jsem tam byla, jsem se tam nemohla pomalu ani vejít, tak narvané to tam bylo a přesto zavřely. Myslím, že to byl také snad jediný pořádný obchod tady, s oblečením. Taková žíla pro zdejší děvčata....žílu utnuli. Ale stejně, když se člověk snaží, tak i z babiččina šatníku něco najde ... Dokonce je tu vietnamský obchod, veliký natolik, že tam krom kosmetiky, drogerie, všeho možného je i móda a obuv. Tichounce se směji fosforovým svetříkům různých barev ale světe div se, stojany s nimi se prázdní, mé oči ale upoutaly svetříky s bodci na ramenou, kruci to je dost "in", spike mokasíny, spike čelenky...všechno ocejchované pyramidkami a bodci..svetříky různých barev se zlatými bodci na ramenou, a neni prodaný ani jeden WTF!? ehmmm....kruci, kdybych měla u sebe 300 Kč tak do toho jdu! Ale ne, Domažličani si nevšimaj...a sedí si na zlatě --haha---
Mno jo, já je ale hold budu muset oželet (nebo na mě počkají nějaký týden...což věřím  že tam všechny budou i pak) a zajdu další týden do "jednoho" sekáče v Budějovicích, kde bude akce vše za 10Kč. Whaa...vybrakuji!...už teď jsem tam viděla boty, podobné těmto
by jeffrey campbell
měly dvě přezky na straně a špička měla stříbrné kování. Jestli tam už nebudou, budu brečet, hodně brečet...hahaha

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...