pátek 14. prosince 2012

14. prosince

  • většinou se mi na konzervě nespí moc dobře, ale indická ze včerejška  mi pravděpodobně oblbla tak, že bych spala i kdyby se hroutila tato budova hah.
  • kolem oběda jsem šla do ateliéru, dělat reliéf, myslela jsem, že tam budu sama jako vždy, mnoo, nevadí...( ehh <3 raději no coment) :-)
  • zašla jsem na trhy, něco si koupit, do sekáče, na lanovku...a do mekáče (ssry mé tělo..non dieta haha)
  • mno, teď chvíly nic a pak sraz s Kačkou, čajka, trhy...a sraz s nikčou a spaní u Nikči
  • -------.> jáá myslelaa hahahaha že dnes bude klidný den...hahah neneeee XD


propadla jsem jeho kouzlu...eee,

k mobilu mi prsty málem přimrzly heh....já mám ale alergii na rukavice, ztrácím v nich hmat
můj mori úlovek z vánočních trhů, ano, má to být zřejmě na věnec či na co..ale nezájem, bude z toho náušnice, věnec na hlavu, dekorace či brož....se uvidí ještě :-)
můj oblíbenej sekáč, propásla jsem akci kdy bylo vše za 10 kč ale příště prostě musím. (cca 17. ledna)
vyhlídla jsem si oversize svetr, docela i v námořnickém stylu, ale pořád ještě nevím, jestli koupit, nebo ne..toť otázka haha ...
potisk pěkný, ale stejně nechci 










2 komentáře:

  1. závidím :(
    ale tak si to užijte holky
    (btw co je to za novotu, kolotoč? ale loli fotky s ním by byly super ;_; )

    OdpovědětVymazat
  2. jooo, užily,ale viš cooo..ranč :D po tom ledě se tam dostat docela srandaaa :-)
    joo ten kolotoč je asi to nejlepší na tom všem, co je na náměstí...holky mě strašily, že to bude samej stánek s ponožkama haha...a docela se rozjelo i řemeslo....dnes jsme i přemýšlely, že by jsme na ten kolotoč vlezly...ale ono, neni to zřejmě určeno pro takové váhy hahaha

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...