pondělí 31. prosince 2012

"Baroque bordello"



- Ano, pro mě mystická záležitost, miluji křišťály, nerosty, přírodniny a jiné věci
-možná je zvláštní, že mám ráda skořápky, lebky, kosti, křídla, zoubky a jiné bizarní věci, když jsem "téměř vegetarián" ale je to tak, nevadí mi spát pod lebkou kdysi zemřelého zvířete (mě taky už bude jedno, kde budu až tu nebudu) ..
- a jako fanatik do starožitností atd. mám ráda téměř vše (co by normálně myslící člověk vyhodil..já ale ne, já vše uchovávám), jsem vetešník no...
---------> a když se to vše spojí dohromady, tak z toho máte ryze barokní věc (což můžete vidět u barokních obrazů, zátiší), kde vedle sebe dají kontrast živé a neživé věci, jako zátiší s lebkou a hroznovým vínem atd (nedělám si srandu...) a dost mě to inspiruje, ukazuje to na to, že nic není věčné, a i pak to může být krásné :) ------> ukázka barokního zátiší











Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...