neděle 16. prosince 2012

16th. December: Tom walker, and something new...

"Story teller" výstava otevřená v Somerset House (Londýn), předvedla ne jen fotografie, instalace ele předvedl i krátké filmy (Tim Walker) to vše je možno vidět až do Ledna 2013
  • pro mě je to až mystický zážitek, a mám dojem že v nejbližší době si nechám udělat plakát (menši vadu to má, že nechat si udělat jeden plakát stojí mezi 300-400 Kč a já bych těch plakátů chtěla trochu víc.

JAPANESE VOGUE - kruci...docela dost dobrá serie fotografií, trochu mi připomínající Kafku a jeho povídku "Proměna" , kde se člověk promění v obří hmyz a je také v rodině, ale žije izolován, jako rodinný kostlivec. Tim Walker "Proměnu" pojal opačně a brouka udělal členem rodiny, který společně se všemi i stoluje u jídelního stolu :) ♥  

------------------------------------------------------


můj nový batoh ze Seoulu :)
  • Je trochu větší než jsem čekala, vleze se mi tam počítáč, učebnice, oblečení a celej polštář najednou!!!
  • a očekávám ještě jeden batoh v sailor stylu

týden stará práce (trvala mi cca půl hodiny..takže nic moc...)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...