sobota 29. prosince 2012

Prague trip


Tak zase jednou v Praze, před sebou party, přípravy a Praha vůbec. Z jistých důvodu jsem z tehlé párty měla největší hrůzu a dopadlo to jako největší omyl. Ne, že by to bylo špatné, tam kam jde AS team tráva roste, věci se třpytí a srnky skotačí. Ale ze strachu, že skončím jako minule, na zemi s rozbitým kolenem (spadla jsem téhdy asi 5x- šokovala samu sebe) jsem pila na pokoji s mírou, prošla menším-větším problémem se silonky a vyrazilo se do klubu Očko na párty ASIAN STAR NIGHT VOL.4 CHRISTMAS SPECIAL... Speciální bylo ale pouze vstupné, které bylo 400 na místě, voda za téměř 40 Kč a celkově větší počet mužů než žen (ty jsem nějak ani moc neviděla) hahah, jaksi jsme byly nepřehlédnutelné  a téměř celou dobu schované ve VIP koutku (to byl klídek-no stress ale taky no money, takže ryby na suchu). Co se vypilo na pokoji z nás rychle vyprchalo, sem tam jsme si zatančily (nálada tu trochu vázla, spíše taková aréna a uprostřed parketu nikdo. Pastva pro oči to byla, ale nestavěla bych to na vysoký stupínek. Vystoupení Lê Hiếu a Văn Mai Hương jsme neřešili i když musím říci, že co jsem slyšela (a ze začátku, co jsem byla i poblíž), má Văn Mai Hương pěkné písně ;-) ...ale co, nebylo to špatný, hlavně že AS EII TEAM BYL POHROMADĚ!!!!! ♥
Další den, jsme byly na obědě u kamarádky, nakupovat...atd a zase zpět domů (na nádru doma mě vyzvedla jiná kámoška, a jelo se k ní na čajík, vskutku produktivní 2 dny, a hlavně zábavné ;-)

AS EII TEAM
JÁ V SAPĚ NA JÍDLE
NA CESTĚ DOMŮ
JŮJYNKA A LIERKA
TEN JE PĚKNÝ, NÉ MOC PŘIROZENÝ,ALE PĚKNÝ
NIKY
JŮJYNKA/JŮLYNKA HAHAH
KAČKA
..........NO COMENT
ZJIŠTĚNÍ- PŘI POUŽITÍ BLESKU,SUNDAT RILAKKUMA KRYT!!!!
LIERKA,DAVID A NIKY
;-)
TAM SE NEDALO NEKOUKNOUT---.>
LES MISERABLES
DOBRÝ- ALE PŘÍLIŠ VELKÝ....POUČENÍ PRO PŘÍŠTĚ
TRUE LOVE ♥♥ HAHA XD






























Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...