pátek 21. prosince 2012

21th December- tvořivý den




"... a dokud bude král ležet pod tímto kamenem, království nepadne. Neboť tak dlouho a ještě déle než stáli předtím, budou Tanečníci stát znovu a zalévat je bude světlo z živých nebes. A ja přinesu zpět velký kámen a položím jej na hrob, a to bude srdce Británie, a od té chvíle budou všichni králové králem jedním a všchni bohové jedním Bohem. A ty budeš v Británii opět žít, neboť my všichni společně stvoříme krále, jehož jméno bude znít tak dlouho, dokud budou stát tyto kameny, a bude něčím více než symbolem; bude štítem a živoucím mečem." (Merlin)


několik náhradních barev/vždy po ruce
skicák, tuha a kniha
Morgana le fay
na sololitu pokračuju, dnes jsem namalovala krále Artuše, zítra Merlina a Morganu...
Merlin detail
moje nejoblíbenější barvy (ty jsem sice dnes nepoužívala) ale u sebe je mám neustále, už mají cca 6 let, některé jsou původní, jiné nové.. ještě si pamatuji jak jsem je kdysi dostala na Vánoce a hned ten den s nimi malovala, nadšená nejvíc....myslím , že budou u mě i za 20 let. A kdyby se mě někdo zeptal, co si vezmu na opuštěný ostrov, tak to budou právě tyhle barvy které bych si vzala...








Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...