neděle 9. prosince 2012

2 new brooches


Připomíná mi Carcassonne ve Francii, ale se štíhlejšími věžičkami, podle obrázku bych tipla požár a nedostatek peněz/zájmu/ to opravit, a přitom si myslím, že se na světě opravují horší památky/ v horším stavu...

  • umím si sebe představit, že bych tam žila, venku měla zahradu v anglickém stylu, žádné stříhané obrazce a geometrie, upravený ano/ ale tak, aby to vypadalo přirozeně.
  • kovový stoleček a židle, takový ten dekorativní styl v zelené barvě
  • zimní zahrada v které by bylo velké proutěné křeslo
  • (eee jsem v jednom bazaru našla dva stejná proutěná křesla/ podobná tomuhle, inzerát starý cca 2 měsíce/ 2 doshromady stála 1000 Kč !! ohohooo... třpytí se mi očíííčka XDDD )













Our teenage years is a stormy period because we don’t know any answers. We don’t know what we really want, who really loves us… who we really love… we struggle to find answers. And when we finally miraculously find the answers, we’ve already become adults and have undergone big and small goodbyes.” 
성시원 (Sung Shi Won), ‘Reply 1997’
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dnes jsem dokončila dvě brože!!! little fox a cup of tea ♥ a hodlám je oba nosit! Sama se musím pochválit, jak jsem šikovná haha :-) 


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...