úterý 11. prosince 2012

My sailor/vintage postcards



  •  několik pohlednic z mé velké sbírky :-) , mám ráda pohlednice v námořnickém stylu, a né jen pohlednice, ale i oblečení, obrazy, věci z lodí. A když jsem otevřela truhlu (kterou mi táta opravil, našel u babi), zjistila jsem, že na fotkách je často námořnický oblečení!!!!!!
  • some postcards from my bog postcard's collection :-), I really love vintage postcards in sailor/marina style, and not only postcards but art, picrures, fashion and other things, which are from ships or in this style too. When i opened my old coffer (which found my dad in granma's house and fixed it) i found that in this coffin are a lot of poscards in this style!!! Isn't it awesome?? 







2 komentáře:

  1. Tak hele srno, jaktoze nevim ze mas blog a jaktoze ne nefollowujes pres blogger? (Nebo followujes??)
    A fakt zijes bud v lese nebo v jinym stoleti, jinak nevim kdee furt beres takovy poklady xD

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha :D mnoo, ten můj blog, mno, ono to není nic zajimavého, se stydím nooo :D hahah, hej žiju vedle lesa, fakt, že jo, téměř v přírodě haha (ju mě už v druháku na střední začala historická mánie, půl roku jsem byla do Skotska, pak Francie,Indiáni, Rusko....a vždy do historie...takže obrazy a tak jsem pořizovala už v 17 letech..téhdy pro spolužáky možná trochu weirdo :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...