neděle 23. prosince 2012

one fairy is lost

miluji tenhle květinový přehoz, nejraději bych si ho vzala domů, ale je moc velký na moji postel, a sem se prostě hodí..ale stejně béééé
kde je sakra ten princ? ......forever alone hahaha
je pěknej, ale nosit ho fakt nemůžu, nic tak kousavého jsem v životě neviděla (ani mé kočky tak nekoušou)
mám křišťálovou mánii!!!!!!!
tak jsem viděla stejný náramek (s lebkami) ale stříbrný na jedné určité mödní stránce ...ehmm...a stál tam téměř 400 kč..já ho mám jen za cca 19 kč...dobře jááá
tuto lampičku, jsem dneska pojménovala "džejár" hahaha....
Hell-o !!! i am fairy 
moc maléé..bééééééééé a bylo by to tak cool!!
tak tu napravo jsem si přivezla domů a hodlám nosit ;-)

→→→→ some photos of meeee!! srnkaaa eeee














Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...