sobota 1. prosince 2012

  • ten náramek se zelenou květinou mám nový, světe div se, na vánočním trhu na výstavišti v ČB  jsem našla stánek, kde měla vietnamka šperky atd. (opravdu nádherné náušnice ve viktoriánském stylu..dost jsem o nich uvažovala,...ale tak korálků mám moc, mohla bych si je vyrobit, ale stejně mě to hlodá), měla tam i náramky, z takového klip klap pásku, potaženého krajkou + květina, perle, mašle.. --měla různé barvy ještě..a ja si opět buším do hlavy, že jsem si jich nekoupila vííc ..chjo
  • by the way ...náušnice a náhrdelník jsou koupená/drahá starožitnost--> biedermeier ..
  • pro toho, kdo si biedermeier neumí představit, je to tohle období (první polovina 19. století
  • takže se sama sebe divím, jak jsem si to na sebe dnes mohla jen tak vzít, ale což...k tomu to bylo vyrobeno, ať už je jakékoliv století!





 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
několik fotek z mého dnešního putování :)































Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...